A UpmeUp tenim clar que un dels objectius principals del nostre portal d’ocupació de l’economia social és facilitar els processos de selecció de personal de la vostra empresa o entitat.
Per això, hem dissenyat un webinar gratuït el proper 3 d’octubre, pensat especialment per ajudar-vos a millorar la vostra estratègia de gestió de personal, considerant la diversitat i les particularitats de l’ecosistema d’entitats i empreses de l’economia social i solidària.
Per què no et pots perdre aquest esdeveniment?
Prepara’t per portar la teva gestió de persones al següent nivell! A la formació, explorarem com l’economia social i solidària (ESS) està revolucionant el mercat laboral. Aprendràs les nocions bàsiques per dissenyar estratègies efectives per atraure i retenir talent mentre descobreixes les noves tendències que estan marcant un canvi de paradigma. A més, et donarem tipus ràpids i pràctics per començar a millorar la gestió del teu equip des d’ara mateix. No et quedis fora i comença a transformar la teva manera de gestionar el talent.
Consultoria personalitzada: Sortejarem una sessió gratuïta de consultoria online de 5 hores entre les empreses i entitats de l’economia social que s’inscriguin i participin al webinar (sempre que estiguin registrades a UpmeUp). El personal del nostre equip especialista en recursos humans us acompanyarà en la definició i millora de la vostra estratègia de gestió de persones.
Material addicional exclusiu: Després del webinar, totes les persones inscrites que representin una empresa/entitat de l’ESS rebran una Guia Bàsica amb els principals continguts del webinar, assegurant que tinguis eines pràctiques a la teva disposició.
No deixeu passar aquesta oportunitat d’enfortir la teva empresa!
A continuació trobareu tota la informació sobre el webinar i l’enllaç d’inscripció. Inscriu-t’hi ara i assegura la teva plaça!
3 d’octubre
⏰ 12:00 h
⌛ 45 ‘min de durada
Zoom (rebràs l’enllaç d’inscripció abans de l’esdeveniment)
- Presentació UpmeUp.
- ESS i noves tendències al mercat laboral: el canvi de paradigma.
- El disseny duna estratègia de gestió de persones.
- L’atracció del talent a l’ESS.
- La retenció de talent: factors clau i mesures que ho fomenten.
- Per on començar: tips ràpids per a la millora en la gestió de persones
En què consisteix la consultoria personalitzada que hi pots guanyar?
La nostra consultoria personalitzada és un procés col·laboratiu dissenyat per optimitzar la gestió del talent i els equips a la teva empresa o entitat . Treballaràs mà a mà amb una de les nostres persones expertes en recursos humans, seguint aquestes fases:
- Anàlisi inicial: Avaluació de l’estat actual de la gestió de persones a la teva organització, abastant pràctiques de contractació, desenvolupament de talent, clima laboral i cultura organitzativa.
- Detecció de millores: Identificació d’àrees de millora i punts febles, alineats amb els objectius estratègics i necessitats específiques de la teva entitat.
- Proposta de canvis: Desenvolupament de recomanacions concretes per optimitzar les pràctiques de gestió de persones a la teva organització.
- Implementació guiada: Assistència als primers passos per aplicar les millores proposades, amb suport i orientació per garantir una implementació reeixida.
La consultoria consta de 5 hores de treball, dividides en una o dues sessions i es complementa amb un informe breu que us servirà de referència contínua. Inscriu-t’hi ara i assegura la teva plaça!
Qui us acompanyarà en aquesta formació?
Joan Martínez Fernández és responsable d’estratègia i creixement a Facto Cooperativa, a més de consultor jurídic i laboral.
Graduat en Dret i diplomat en Relacions Laborals per la Universitat de Barcelona, compta amb una experiència sòlida com a formador i consultor en temes d’organització i treball.
A UpmeUp, la seva funció principal és coordinar el desenvolupament de negoci i les estratègies de comercialització, aportant la seva visió per impulsar el creixement de la comunitat.